Godkväll.

Idag har jag och Melanie sovit halva dagen sen gjorde vi oss klara sen körde vi till Åstorp och träffade Anna. Har inte träffat henne sen babyshowern så det var verkligen på tiden!
Så vi fikade och pratade på om allt mellan himmel och jord.

Sen på vägen hem så körde jag inom byn och handlade hårfärg.. För alltså. Så som jag ser ut nu alltså, jag borde inte vistas bland folk! Ser ut som om att någon har kissat på mig ungefär. Mycket fint.
Får se om jag orkar färga det ikväll eller om jag tar de sen i helgen.

Sen tog jag pizza med mig hem, så det har vi precis tryckt. Så nu är jag grymt mätt och belåten :)

Nu ska vi bada pluttan som hon verkar tycka är skönt :)
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback