Håret.

Ja ni skulle ju få bilder på mitt 'fina' hår, haha. 
Jag var ju då svarthårig från början, vilket jag har haft i x antal år. Och vill nu färga det i någon annan färg men för att jag ska kunna det så måste jag ljusa ner det först. Och så vill jag se hur jag ser ut i blond, just for fun liksom.
Så har färgat det blond tre gånger nu, det är inte jämnt överhuvudtaget så skulle egentligen slingat det. Men lite sent nu..
 
Efter första.
 
 
Efter andra. Och här var det verkligen katastrof!
 
 
Efter tredje. Och såhär går jag runt nu. Dock är det lite ljusare än på bilden. Det är allt annat än snyggt men det har ändå gått fort för att ha varit kolsvart. Så en blondering ska i till sen är jag nog nöjd. Sen får vi se vad jag gör med det efter det :)

Kommentarer
Rebecka - mamma till Noel ♡ säger:

Vad snackar du om? Tyckte trean va snygg! :O

2013-02-19 | 20:43:34
Bloggadress: http://strawberrychocolate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback