Härliga sol!

Älskar att solen tittar fram mer och mer nu! Så blir en sväng med vagnen sen.

Igår så var jag och hos Anna och fikade. Pratade en massa och blev även en runda med vagnen och hennes hund Akilla.
Stannade tills typ lite innan fem sen körde jag mot Hyllinge till Familia. Gick där en sväng och hittade jätte söta kläder till Melanie på Kappahl, bland annat den på bilden. Älskar den gammelrosa färgen!
Vid halv kom Sebbe också så blev det storhandling på City gross, tycker egentligen inte att där är så billigt längre . Blöjor tillexempel är tre kronor dyrare där än på Ica och Coop, ofta liksom?
Nej så man kanske ska handla på Maxi hädanefter?

Idag så har vi bara varit hemma och myst. Har tvättat två maskiner tvätt också. Hon sover som en stock just nu, så fort hon vaknar så får vi ta oss ut i det fina vädret.
Men nu ska jag hänga tvätt.
Ajöss.




Kommentarer
Nina - mamma till lilla Noelle säger:

Bli medlem på liberoklubben och pampersklubben så får du kuponger hemskickade titt som tätt. Fick tex 30 spänn på liberos babysoft för några dagar sedan och de kostar ju 40 ( strl 1 finns ju bara i 28 pack)men man får oftast välja vilken strl man vill köpa, medan vissa kuponger bara gäller på en viss storlek. så det blev 10 spänn för ett paket där, man tackar ;P )
Får typ 4 kuponger varje gång de skickar ut, och ca 2-3 av pampers.
Sen vill de ibland veta vilka märken man köper, och var man oftast handlar dem. Jag är egewntligen helt emot pampers, tycker de är värdelösa men köper dem ändå om jag har en kupong på dem.Så när libero frågar hur ofta jag köper libero brukar jag svara "2 av 4 gånger" istället för "4 av 4 gånger" som egentligen är mer sant, då skickar de ut mer kuponger för att de vill att du ska bli mer stammis, haha ;D pampers är ju deras konkurrenter så jag brukar klicka i att jag handlar pampers lika ofta som liberos ;P

2013-02-28 | 16:10:20
Bloggadress: http://decemberlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback