Hundvakt och mys.

Idag har jag varit vovvevakt till Donna medans Sara jobbade.
Så har mest myst i soffan och kollat film. Gick även en runda men efter en bit tyckte jag Donna såg så ynklig ut så hon fick också åka vagnen :)

Sen kom Sara och hängde med oss efter hon slutade. Gjorde lite middag och hon joinade så jag slapp äta själv då Sebbe är på rymmen idag.
Så hon stack för typ en timme sen så har jag städat undan i köket och lite så.

Nu ligger vi på soffan och väntar på att hjärtat ska komma hem och mysa med oss :)
Och nu är snuttan hungrig så adjö och sånt.


Kommentarer
Emily säger:

Haha. Ja, det är ju set smidigaste med små vovvar. Just att dom är så lätta att få med sig. Inget svårt om den drar heller ;)

2013-03-01 | 14:53:47
Bloggadress: http://totalarlighet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback