Igår & idag.

Igår kom Johanna hit och fes med mig och Melanie hela eftermiddagen. Drack kaffe och dog lite över att hon är ju ändå me liksom? Typ så ja ;)
Emil kom en runda och hälsade på också.

På kvällen gjorde jag och hjärtat inte ett skit typ. Vi badade Melanie i alla fall, då hon luktade mest kräk och hade Johanna-glitter i hela pannan..
Jag höll henne och Sebbe hällde vatten i håret och så på henne. Så vid ett tillfälle så råkade han skvätta rätt mycket vatten i ansiktet på henne och hon lägger av jordens asgarv. Det lätt så jäävla härligt! Värmer långt in i mitt mamma-hjärta varje gång där kommer ett leende eller liknande!

Sen gjorde vi inte så mycket mer än att mös och kollade på film.
Gick och la oss ganska tidigt, sjukt trötta och vi passade på när Melanie somnade.
Inatt sov hon fan i sju timmar i sträck! Rätt sjukt alltså, men jäävligt skönt måste jag ju säga. Nog inte många som har det så direkt.

Sen idag har Melanies farmor och Co. varit här och fikat.
Sen körde jag och handlade SJÄLV efter dom hade stuckit. Tog Hondan och basade sönder min hjärna. Bra musik och en liten liten paus hemifrån behövde jag! Även om jag älskar mina två och har inget emot att vara hemma med vår dotter, så behöver även den bästa supermamman en paus, för att ladda om! Helt enkelt.

Nej, nu har jag nog en liten pruttfia som vaknar och är hungrig här.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback