Måndag.

Helgen har varit bra och framför allt lugn ! Varit en myshelg med min familj helt enkelt :)

Idag sov jag och Melanie halva dagen ungefär.. Gick inte upp från sängen förrän typ ett. Så mysigt att bara ligga där och mysa med min lilla fis och varva det med sömn när hon är mätt och belåten.

Tillslut pelade jag mig upp medan hon låg kvar och sov. Så fick ätit frukost och slängde i en maskin tvätt innan hon vaknade igen.
Sen vid fyra tiden så körde vi till Filippa och hennes busungar och drack kaffe och mös. Åh, hon är gravid med sitt tredje barn. Såå roligt! :) Så det kommer bara skilja ungefär ett halvår på Melanie och lill*n i hennes mage.
Så det ska bli kul!

Imorgon ska jag träffa Anna och det ser jag fram emot :)
Känner att jag har många bra vänner runt om mig som verkligen bryr sig. Medans jag har märkt snabbt nu sedan Melanie föddes vilka som inte gör det.. Och det är skönt för då kan jag lägga min tid och energi på dom vänner som förtjänar min tid istället!
Så, till er andra.. Adjö!

Nej, nu har jag tjötat tillräckligt och har en hungrig tjej här så.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback