Ny kategori.

En katergori som man gärna hade velat slippa i sitt liv. Men men?
 
Efter då ha varit fett gravid och åt vad jag ville och kände för under hela graviditeten så resulterade det på +16 kilo på vågen.. Inte så gött men kunde också varit värre om man ska tänka så!
 
Då en del av dom kilona var ju Melanie, vätska och allt sånt som väger lite så har jag nu gått ner 10 kilo av dom 16.. Så 6 kilo kvar tills vad jag vägde när jag blev gravid. Dock var jag inte nöjd med min vikt då, så jag vill ner ytterligare lite. Så minst 10 kilo till ska bort!
 
Då man inte ska gå på diet när man ammar så får det helt enkelt bli nyttigare mat och framför allt skita i allt socker! Och röra på mig. Får inte träna än, måste få klartecken från BM på efterkontrollen först. Men ut och gå kan jag göra i alla fall. 
 
Och jag har fått min man med mig ;) Inte för att han behöver banta direkt.. Men det är ändå inte bra för kroppen med allt skräp man trycker i sig vare sig om man är fet eller skinny så.
 
Så på Måndag ska vi ta tag i det ordentligt.
HEJA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback