Ont i magen eller kolik?

Inatt har Melanie sovit bra men hon vaknade tidigt imorse och var väldigt gnällig.. Sen började det.
Hon har skrikit konstant nästan från nio imorse till typ två. Skrik varvat med gnäll, ljud som jag inte riktigt kände igen. Så antigen hade hon en rejäl magknip eller så är det kolik på G?
Hoppas verkligen inte att det är kolik.. Men det lär visa sig om det fortsätter såhär.

Hon stendeckade i alla fall runt två.. Efter jag gav henne sockervatten, och ja jag vet. Big nono! Men det skiter jag i för att det hjälper! Det är ju sjukt synd om henne när hon har så ont, och har man inget hemma så får det bli såna hemmakurer.

Hon har sovit sen dess, stackarn måste vara helt slut efter allt skrikande. Verkar som om att hon håller på att vakna nu i alla fall. Längesen hon åt så hon måste vara hungrig!

Jo.. Nu var det nog matdags hörs det som.


Kommentarer
Nina - mamma till lilla Noelle säger:

aldrig hört om sockervatten .. blir de inte hyper då +, haha. kan inte skriva frågetecken för har en stor kluns på bröstet .. :p
men hursomhelst, får hon ersättning eller ammas hon +
det är sjukt jobbigt när de skriker sålänge... ibland vill noelle ligga vid bröstet hela tiden då, funkar inte det heller +
när bröstet inte fungerar brukar vi pumpa med hennes ben, det kan ta timmaR IBLAND MEN TILLSLUT SLÄPPER DEt i magen.
ah caps lock, skit samma orkar inte skriva om med en hand ;)

2013-02-11 | 11:34:56
Bloggadress: http://decemberlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback