Tja tja.

Igår så hade jag och Melanie inget att göra och dom på jobbet har tjatat på att jag ska komma och hälsa på.
Så vi körde dit en runda så dom fick gosa lite bebis :)

Sen körde vi mot Väla och mötte upp Hjärtat där när han hade slutat.
Handlade present till Sara som fyller år idag och blev två plagg till lillan, man kan ju inte låta bli! Men blev lite större storlekar för kläderna börjar sina därefter 68 så.
Och hon låg nöjd och glad i vagnen hela Väla besöket nästan. Inga problem alls!

Sen idag har jag först varit och hälsat på Johanna som är hemma på permission.. Saknar verkligen henne så hon får se till att komma hem helt nu tycker vi!

Efter besöket hos henne så körde jag till födelsedagsgrisen och mös där resten av dagen.

Nu ligger vi i soffan och fiser och pluttan ligger i babysittern med vibration som hon har fått låna av faster. Och hon verkar tycka om den! Bra när hon har ont i magen också. Plus att det är perfekt att ha henne i den när jag gör grejer här hemma om dagarna, för då duger det inte att ligga ensam i babynestet i soffan så då kan jag bara ställa babysittern där jag är så får hon ändå vara med liksom.
Har en babygunga som vi fick av Filippa och den duger ibland också.
Perfekta 'barnvakter' när man inte alltid kan ha henne hängandes på armen.

Nu börja Chicago Fire som är jävligt bra så det kan inte missas!
Hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback