Tjohej.

Igår var vi på BVC. Det var läkarbesöket denna gången. Så han kände och klämde överallt på Melanie och allt verkade bra! Förutom hon har ju en favoritsida att ligga på så hon har blivit pyttelite sne i nacken så måste se till att hon ligger lika mycket åt andra hållet så det inte blir värre.
Och nu väger hon 4200 g och är 56 cm lång. Mammas stora tjej!

Efter besöket på BVC så körde vi hem till Sara och umgicks med henne hela resten av dagen typ :)
Kvällen spenderade jag sen med mina hjärtan på soffan.

Och nu ligger jag i sängen med en riktig gnällfis och har gjort sen typ sju imorse.
Får väl ta och gå upp och se om hon somnar en runda på soffan..
Sen ska jag i alla fall städa här och gå en sväng i det fina vädret tänkte jag :)

Nu ska jag fortsätta bråka med henne här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback