Tröööött!

Har inte blivit så bra med sömn dessa två senaste nätterna, har haft en missnöjd tjej som vaknat ofta och tagit långt tid innan hon somnat igen.
Och som vanligt så har vi fullt upp på helgen så här finns ingen tid att lägga sig att vila inte!

Men kan börja med i Torsdags.
Var först på BVC och hon har gått upp 120 g sen sist men inte växt något på längden, så nu är hon inte långt ifrån fyra kilo. Växer så det knakar!
Och hon fokuserar blicken bra och kan följa också. Min duktiga tös :)

Men shit vad tiden går fort! Hon är fyra veckor idag.. Och var har denna tiden tagit vägen liksom?!
Men det märks att hon är mer och mer med. Vaken längre perioder och jag tror inte jollrandet är långt borta, då det ser ut som om att hon kämpar med att få fram ljud när man pratar med henne. Hoppas det kommer snart :)

Torsdagen fortsatte med att jag körde och hämtade Donna då Sara frågade om jag ville passa henne. Första gången sen jag fick Melanie men det gick bra! Donna är ju verkligen inga problem att ha, hon bara finns liksom.

Ewa-Linn kom en runda på dagen också. Första gången hon träffade Melanie så det var ett bra tag sen vi sågs. Så det var mycket trevligt med lite fika och skitsnack ;)

Sen igår så körde jag och Melanie till Sara och mös där hela dagen.
Sen på kvällen så fixade jag och hjärtat lite här hemma. Han hade äntligen satt upp spegeln och röjt undan lite skit. Och så kom några tavlor upp och lite så också.
Så snart börjar det ju likna något här!

Sen idag så har vi först varit på City gross och handlat mat. Första gången vi tar ut Melanie så, då vi har velat vara försiktiga med stora folksamlingar den första månaden. Vill ju inte min snutta ska åka på RS viruset!
Men det gick bra, hon sov igenom hela bilresan dit och hem plus hela runda på city gross. Känner mig rätt lycklig lottad faktiskt.. Så länge det kommer vara ;)

Sen nu ikväll har mina föräldrar varit här, då Sebbe fyllde år i Torsdags så sa vi att vi firar honom nu i helgen istället.
Så av mig och mina föräldrar fick han att han ska äntligen få köra Can am som han har tjatat så länge om att han vill. Så det ska vi iväg och göra sen när det blir lite varmare. Ska bli kul! :)
Så mina päron stack för en stund sen så nu ligger vi på soffan och dör ungefär. Sjukt sledna så blir nog sängen snart om hon lill-skiten tillåter det.

Sen imorgon kommer ännu mer folk hit, från Sebbes sida. Så ska laga mat, blir inbakad kassler. Har dock aldrig lagat mat till så många så får se hur det blir!
Men det ska nog gå bra :)

Puh! Lagom fullt upp. Inte konstigt man är sleden.
Så på Måndag så ska vi inte göra ett skit! Punkt slut.

 


Kommentarer
Jossus säger:

Eller hur, har tagit sin lilla tid haha. :) får komma förbi på kaffe en dag och titta på er nya och pussa lite bebis!

2013-02-03 | 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback