BM besök.

Var hos BM i förmiddags och allt var bra som vanligt! Magen hade dock knappt växt något sen sist så det är skönt! Behöver verkligen inte bli större nu alltså.

En vecka kvar till BF idag och jag går in i vecka 39 imorgon.
Jag fattar verkligen inte var denna graviditet har tagit vägen, tiden har bara sprungit iväg. Det är fortfarande det händer att jag stannar upp och verkligen verkligen inser att jag ska bli mamma.. Låter kanske konstigt men det är så stort för mig så jag har svårt för att fatta det ibland.

Men förhoppningsvis så fattar man det om inget annat när man får se och hålla sin lilla för första gången :)

För övrig så har jag bara legat hemma och kollat på film hela dagen.
Tömt diskmaskinen och tvättat en maskin tvätt också. Och försökt få fyr i brasan men den vill inte alls som jag vill idag! Sebbe får fixa biffen sen.

Mina nya gardiner har kommit också, så behöver ändå handla lite så Sebbe plockar upp mig när han kommer från jobbet så jag kan hämta ut mina gardiner, så imorgon åker julen ut. Vill få gjort det innan bebis tittar ut så.

Nej, nu får jag klä på mig innan han kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback