Bye bye julen!

Fy fan!
Vet inte hur många timmar jag har hållt på och jag är fortfarande inte klar. Är helt slut!
Har tvättat tre maskiner tvätt, tömt diskmaskinen. Hämtat lådan i förrådet med alla 'vanliga' saker, rivit ner alla julgardiner, julbelysning och tomtar. Och ersatt det med mina vanliga lampor och grejer.
Sen har jag även dammtorkat alla ytor
och skrubbat badrummet.

Alltså har jag stryka alla gardiner kvar, vilket är FEM PAR! Sen ska dom upp. Sen ska här dammsugas och torka golven.
Och middag, ja det ska också lagas!

Fy fan. Jag får nog ta hjälp av Sebbe när han kommer hem annars kolar jag nog...
Men jag vill ju ha det gjort!

Åh, hatar att vara höggravid just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback