Goddag.

Igår så blev det en runda till Jysk för att spana in stolar till vårt matsalsbord som vi nyligen fick av Mamma.
Men blev lite osäkra på sitthöjden på dom så vi tog inte dom med oss hem, ville mäta och lite så först. Men dom blir nog bra till bordet så blir nog att vi köper dom i veckan medans dom fortfarande är sänkta i pris.

Sen handlade vi lite på Coop innan vi körde hemåt.
Städade lite när vi kom hem sen kom min farbror och kusiner och hälsade på och klämde på lillan. Hon var vaken rätt mycket av tiden så det var ju trevligt!

Sen blev det bara chill på soffan resten av kvällen med mina två hjärtan.

Idag har jag och Melanie varit hemma själva hela dagen. Sebbe är iväg och åker skidor. Roligt för honom då han har tjatat om att åka skidor hur länge som helst! Och jag åker inte så mig har han aldrig fått med. Så nu åkte han med en barndomskompis som han inte har träffat på länge heller, så två flugor i en smäll :)

Så han är hemma om en timme ungefär. Och vad ska man äta idag då? Får fundera ut något då jag börjar bli hungrig så.

Melanie sover just nu efter att ha varit vaken i typ fyra timmar i sträck. Hon är vaken mer och mer nu. Och hon är inget jobbigt att ha vaken heller.. Dessa fyra timmarna hon har varit vaken så har hon varit arg en gång då hon hade bajs i blöjan, men när jag hade bytat den så var hon lika nöjd och glad igen. Mammas duktiga tös :)

Tänkte jag skulle lägga mig och vila en stund. Har en rejäl huvudvärk så..
Och man får passa på nu medans hon sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback