Sjuk..

Vaknade inatt av att jag låg i fosterställning och skaka.. Frös något fruktansvärt!
Jag var inte ens kapabel till att resa mig upp och ta Melanie när hon skrek, så Sebbe fick ta henne. Kände mig ganska värdelös..

Sebbe gick och hämtade tempen och den visade 38,1 graders feber. Och det är mycket på mig då jag har undertemp i vanliga fall.
Efter många om och men kunde jag somna.
Vaknade helt jävla svettig när Sebbe gick upp imorse, tog tempen igen och då hade jag 38,6. Ja men kul detta liksom?

Ont i hela jävla kroppen har jag också. Känner mig helt mörbultad.

Och vara hemma själv och ta hand om en bebis när man knappt orkar ta hand om sig själv är ingen höjdare. Men det är bara till att bita ihop!


Kommentarer
Nina säger:

Det är inte mjölkstockning? :S

2013-01-23 | 15:26:03
Bloggadress: http://Decemberlycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback