Välkommen år 2013.

Då var det nytt år.
Som förhoppningsvis kommer börja bättre än förra.
2012 började inte så bra. Det var mest drama, djupa svackor och onödigt mycket supande..
Tills Maj då jag plussade på stickan, då vändes allt upp och ner, eller det vändes rättare sagt åt rätt håll!

Efter då så såg 2012 mycket ljusare ut!
Så då kan ju inte 2013 bli annat än bra då jag kommer börja året som en familj med min underbara Sebastian. Som verkligen gör mig lycklig och som har bevisat att med en andra chans så kan man förändras till det bättre!
Tillsammans så har vi skapat det lilla fina som fortfrande ligger och jäser i min mage. Jag tror detta kommer göra oss till starkare än någonsin tillsammans!

Så förhoppningsvis så blir vi snart en familj om kotten behagar att titta ut inom det närmsta. Vi längtar efter dig nu ju!

För övrigt så blev det en lugn och mysig nyårsafton hos mina föräldrar igår.
Hade inte orkat mer än så, när vi kom hem runt 0200 så somnade jag faktiskt rättså direkt och sov hela natten. Sjukt skönt då det inte är så ofta längre som sagt!

Sen idag har vi bara legat hemma och slappat. Har satt ihop vårt nya soffbord då vi handlade det och nya tvmöbler häromdagen så nu är allt på sin plats och det blev skit bra! Jätte nöjd :)

Imorgon är det dags för BM besök. Sista besöket där kanske? Kan ju hoppas!
Sen får vi se vad jag hittar på resten av dagen.

Men nu blir det film i alla fall!
Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback