Blööh-dag.

Idag är det en riktigt blöh-dag..
Har varit hos tandläkaren idag och rengjort ännu en gång inför rotfyllningen. Det gjorde ont denna gången med men inte alls lika farligt som sist.. Så det räckte med tre bedövningar denna gången ;)

Så har haft en sån jäävla huvudvärk idag som inte vill ge sig.
Känner mig allmänt hängig och lite kinkig, och kom på vad boven är.
Jag började banta förra veckan och i Lördags bestämde jag mig för att köra på LCHF, har prövat allt annat så varför inte ge sig på detta med? Haha.
Så min kropp protesterar nog mot att den inte får socker. Sitt nästan dagliga socker. Urk. Blir äcklad av mig själv när jag tänker på det.

Så jag säger inte för mycket, men jag hoppas verkligen att jag kan fixa detta nu! För fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback