Goddag.

Eller godmorgon. Vad ni vill.

Igår så kom Josse och Nellie hit en sväng och drack kaffe. Sen körde vi till Donken och åt lunch, sallad ofc :)
Melanie va mest sur för att hon inte fick ha mat brickan att leka med och tugga på, haha.

Sen senare på eftermiddagen gick jag och Melanie vår prommis.
Sen efter Sebbe kommit hem och allt så käkade vi. Han ville inte ha mina färsfyllda paprikor, så han tog kinamat med sig hem. Kände mig inte ens sugen , jag som annars älskar kinamat!
Skönt :)

Sen på kvällen så fick han ett ryck. Han hittade en bil, där killen var villig att gå ner ganska mycket i pris om han kom och hämtade den direkt.
Så han och två andra fettade till Lund typ halv elva igår kväll..
Jag mös ner mig i soffan och kollade några avsnitt sex and the city, Melanie sov sen länge så.
Sen deckade jag innan han var tillbaka.
Men bilköp blev det i alla fall :)

Idag är tanken att jag ska tvätta undan berget och städa. Träna måste jag också även om jag har jordens skoskav!
Såå, ska bara samla kraft till allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback