Heeey.

Igår blev det en sväng om på Hästvedamarknad. Hittade ett fint armband, och en flugsmällare inhandlades också, haha. Vi hade ingen och man måste fan äga en sådan när man bor på landet. Jepp.

Och Melanie fick en söt klänning av mormor.
Det var så satans kallt igår bara, så det blev ingen långvarig runda.
Melanie satt snällt i vagnen hela tiden. Hon verkligen älskar att sitta i sittvagnen och spana på allt folk, så hon är verkligen fortfarande inget problem att ta med sig.
Man måste bara ta sig hem så fort som
möjligt när hon visar tecken på trötthet. För går det för långtid innan hon kommer i säng då, så blir hon ett helvete att lägga! Jätte arg och ledsen, övertrött så att hon inte får ro helt enkelt.

Och måtte där inte va någon tand på G snart? Hon är fortfarande gnällig och har varit det ett tag. Dock ingen feber.
Men de borde vara tänderna som spökar tycker man..

Idag har jag inte gjort ett skit typ.
Tvättat en maskin tvätt och tränat är vad jag har fått gjort.
Tog en lång powernap med Melanie, det var inte riktigt meningen men gott sov vi i alla fall :)
Det händer inte ofta ska jag säga er. Har alltid för mycket att göra under tiden hon sover, plus att jag har skit svårt för att somna så mitt på dagen.
Men idag gick de!

Nu ska jag fetsova. Imorgon blir det en runda till Väla med Sara :)
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback