Onsdag.

Ja alltså, jag skulle gjort jävligt mycket igår. Men jag fick gjort typ.. inget.
Jag pallade inte. Hittade inte energin nånstans.

Så idag gjorde jag inte felet som jag gjorde igår. Jag satte mig inte i soffan och tog de lugnt.
Istället satte jag på kaffe direkt imorse, tog på mig träningskläderna, och drack mitt kaffe.
Sen tränade jag! 6km på crosstrainern, och 20 min sjukt jobbiga övningar från en träningsapp som jag hittat. Kommer ha ordentlig träningsvärk i min mage imorgon kan jag säga!

Träningen låter kanske inte så jobbig.. Men det är fan jobbigt för mig som är grymt otränad! Och då är de bättre att börja lugnt nu och jobba mig uppåt.
Japp.

Efter träningen så åt jag frukost. Slängde in en maskin tvätt och diskade undan och städade i köket.
Energin är på topp och klockan är inte ens tolv! :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback