Åh..

Jävligt moget detta ju.
Hoppas du är nöjd. Fetto.

Är lite små aggressivo idag, eller ja, mest ont i huvudet och trött egentligen. Men då blir man automatiskt på dåligt humör när saker går emot en.
Typ så.

Annars har min dag inte alls blivit som jag planerade. Skulle egentligen träffat Filippa men efter många om och men så fick vi inte ihop det. Jag hade ingen bil och hon hade något strul med sin bil.
Så ja, ska kanske ses imorgon istället.

Så tänkte jag skulle städat och tvättat lite idag istället.
Men har verkligen inte hittat orken till de, så här ser fortfarande ut som fan.
Skit samma.

Blev pizza och kaffe hos min bror och Loppan nu ikväll.
Provade Emils nya leksak, och Melanie fick klart också prova ;)
Nu kollar vi PB men ska strax fetsova. Skönt ska de bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback