Bloggtorka.

Har inte orkat blogga på senaste. Men har dock en bra ursäkt, jag är mamma ;)
Så då får man vara seg imellan åt.

Igår och idag har det varit fint väder så har passat på att sola lite, medan Melanie har roat sig i vagnen och mest sovit gott. Har ju varit svalt och skönt i skuggan så.
Har även passat Donna idag medan Sara jobba. Så hon har också solat lite.
Sen har vi mest legat på soffan resten av dagen.

Imorgon ska det regna tydligen. Trååk!
Jag och Josse tänkte vi skulle sticka till sommarfesten på BVC med tipsrunda och korvgrillning, men i ösregn är de kanske inte så kul?
Så vi får se helt enkelt.

Nu ska jag göra lite mat hade jag tänkt.
Hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback