Håret.

Ja ni vet vilket sjå jag har haft med mitt hår. Det var helt katastrof!
Så igår hade jag äntligen tid hos frisör.
Färgade håret först, färgen fäste knappt. Längst ner blev där ingenting nästan för att det var såå slitet. Och så frågade hon om vi har egen brunn, och ja de har vi ju. Och de kan vara de som gör att det inte fäste så bra i resten av håret också. Kul ju? Att vattnet här förstör mitt hår..
Aja. Så hon la i en 'lättfärg' efter och den fäste och resultatet blev skit bra! Riktigt nöjd med färgen, det är violett typ :) Nu måste jag bara köpa en bomb så att håret blir friskare och så färgen håller sig.

Men sen var det bara till att klippa av det mesta av håret. Det var så jäävla slitet så jag va tvungen! Och så ville jag ha de mycket uppklippt och då blir det ju automatiskt lite kortare. Skit samma, det växer ut igen och är ett stort steg närmre friskare hår!


Kommentarer
My säger:

Tyckte ditt hår blev skit fint (:

2013-06-17 | 18:53:58
Bloggadress: http://mysaansvensson.blogg.se
alexandra säger:

Håret blev skitbra !!! Passar dig super både färgen och frisyren :)

2013-06-17 | 20:54:53
Bloggadress: http://www.lillafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback