Hejåhå

Igår körde jag en sväng till Åstorp och hälsade på Anna. Det var alldeles för länge sen! Men får inte riktigt ihop våra dagar, hon jobbar jätte mycket så.

På kvällen så körde vi till Klippan och lämnade Sebbes bil som han sålt. Så nu har vi EN bil.. Bra planerat där hjärtat.

Så idag fick jag snällt skjutsa honom till jobbet för jag behövde bilen.
Skulle till BVC så.
Det var läkarbesök denna gången och vår lilla tös såg frisk och fin ut!
Hon väger nu 6910 och är 67,5 lång.

Sen har jag varit hos Sara resten av dagen. Gjorde ananaspaj och bara allmänt chilla. Najs :)
Stannade där fram tills jag körde och hämtade Sebbe på jobbet.

Och nu ligger vi på soffan, han letar för fullt på blocket efter en ny bil men inget passar herrn.
Så får se hur länge man är utan bil nu då.

Men nu får han dock släppa blocket och mysa med mig till ett avsnitt Prison Break. Japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback