Helgen.

I Fredags var vi bara hemma och tog det lugnt. Mös och kollade PB, som för den delen snart är slut.. Va ska man göra av all den tid som man spenderat på den sen liksom?!
Aja.

Sen igår så åkte jag och Sara till Emporia. Körde bara fel en gång innan vi hittade dit, de ni ;)
Och fan vad stort där är! Man blir ju helt snurrig med alla våningar och skit. Tror vi missade typ hälften alltså?
Köpte inte så mycket, lite små skit bara. Kläder går ju fan inte att hitta till denna fetta kropp så.
Meeeeen sånt äre.

Innan vi lämnade Malmö så stannade vi till och hälsade på Holmer en snabb runda innan vi begav oss hemåt.
Usch, va inte hemma förrän halv elva!
Varit borta såå länge från min dotter, och hon sov ju klart när jag kom hem..
Men har fått kelat med henne massor idag så :)

Sebbe varit iväg och fixat bilen idag.
Så jag och Melle-Belle har varit borta hos mina föräldrar. Åt middag och lite så.

Och nu ikväll har vi bara dött i soffan typ. Sjukt skönt.
Trött som få också, hade lätt kunnat gå in och köra huet i kudden meeen måste se ett avsnitt till. Sen blir det nattnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback