Målat.

Idag har vi målat Melanies rum.
Blev en ljuslila färg och det blev jätte bra! Fast än att den var billig så täckte den bra och vi behövde bara måla två strykningar trots att det var en blå tapet vi målade över.

Så imorgon blir det nog att Melanie flyttar in till sitt rum. Herregud. Min bebis är snart ingen bebis längre känns de som..
Nej, men jag känner att de börjar dags för att hon sover ändå oftast hela nätterna och sen har hon ju sitt rum precis intill vårt sovrum med dörr imellan. Så jag kommer höra henne lika tydligt som om att hon skulle ligga här inne hos oss.

Så imorgon blir det en massa fix i hennes rum plus att jag har sju ton tvätt som jag ska ta mig an.
Så hoppas inte det är fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback