Ny vecka.

Josse och Nellie kom och sällskapade mig och Melanie i Lördags när Sebbe var iväg och körde cross.
Vi gjorde ett tappert försök till att sola, men var inte den ena ungen vaken så var den andra de. Sen när väl båda sov så blev det sjukt molnigt sen började de fan regna.. Så då gav vi upp! Haha.
Gick in och snackade skit istället ett tag innan hon körde hem.

På kvällen så kom Johanna och Markus hit. Vi invigde vår nya grill. Det regna såklart då också, så tur vi har balkong.
Sen stannade domresten av kvällen, och mest hängde.
Det var mycket trevligt!

Igår låg hela familjen pall i soffan. Sjukt skönt! Johanna sa att dom skulle börja kolla Prison Break, och jag har heller inte sett den serien. Så jag tvingade Sebbe till att vi skulle börja se den också. Han ville egentligen inte då han har sett hela serien en gång innan.
Men när vi väl börja kolla, vem tror ni ville se avsnitt efter avsnitt? ;) Jodå.

Så vi nötade igenom halva första säsongen igår, haha! Noll liv.
Men sjuukt bra alltså!

Mellan några avsnitt så kom mina föräldrar och kusin en runda. Dom hade köpt jätte söta älgtofflor och en älgmugg till Melanie. Dom hade varit på älgsafari så.
Sen åt vi pizza med dom. Sen avslutade vi kvällen med några avsnitt till.

Så en mycket bra helg med andra ord :)

Idag har jag försökt sola, men de tyckte inte Melanie att jag skulle. Så det blev ingen långvarig runda ute idag. Men sånt är de, att vara mamma :)
Liite färg hann jag dock få, så bättre än inget!

Imorgon ska vi till BVC.
5 månaders kontrollen, vilket innebär vaccination. Inget roligt alls faktiskt..

Nej, nu vaknas de mat här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback