Sola solaaa

Ligger just nu och solar fläsket. Skulle egentligen inte sola idag för vi ska iväg på en liten shoppingtur, men tjatade till mig att jag ville sola lite först ;)

Sebbe är ju långledig nu. Såå skönt!
Han och Melanie kom ut och sällskapade mig lite. Men sen va de för varmt svettigt osv. Så han stannade ungefär en kvart. Trevligt.

Igår va jag hemma hela dagen, solade och lite så.
På kvällen när det hade svalnat så gick jag och Josse en rejäl runda i byn med vagnarna. Sjukt skönt! Och mycket roligare att gå när man har sällskap.

När jag kom hem så tittade jag och älsklingen på några avsnitt Prison Break. Har sett hela första säsongen nu, haha. Sjukt.
Grymt bra alltså! Har ni inte sett den, så se den för allt i världen!

Nej nu ska jag pela mitt svettiga as in i duschen så vi kommer iväg.
Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback