Fina människor!

Jag är verkligen lyckligt lottad. Har så fruktansvärt många fina människor omkring mig. Ni är underbara och vet inte vad jag skulle gjort utan er <3

Orkar inte dra en världshistoria om mina senaste dagar så än så länge denna vecka har jag hunnit: Träffat Anna Johanna och Filippa med lilla Ida. Varit hos BM på efterkontroll, underredet looks fine! Vägt mig, inte hänt ett skit värkens upp eller ner. Men ska icke ge upp! HEJA FATSOW!
Bölat för att Melanie är så fin. Hon tittade konstigt på mig..
Andreas hälsade på, hade pizza med sig. Sallad till tjockisen ofc.
Haft livlig diskussion om feminism och jämställdhet i samhället. Kvinnans plats är ju i köket. Eller?

Typ så.
Och idag tar jag det jävligt lugnt. Halsen är bättre så ska tvinga mig ut i snöhelvetet en runda i alla fall.
Mhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback