Flitig dag!

Idag har det minsann blivit mycket gjort!

Började med att slappa imorse när Melanie vaknade. Tittade på film på Ipaden, som vi precis har införskaffat. Har velat ha en sån länge, för min dator lär dö när som. Plus att den är så smidig att ha tex i sängen och kolla film och slösurfa på.
Så är mycket nöjd med den!

Fram mot middagstid tog jag mig i kragen och gick en PW med vagnen. Det var fint väder också så det var skönt!
När jag kom hem så gjorde jag lite övningar, som jag ska försöka göra 4-5 dagar i veckan.
Efter det satte jag igång med att städa. Jag var redan svettig och här behövdes städas, så det var lika bra.
Tvättade även tre maskiner tvätt.

När hjärtat kom hem så körde vi direkt till Hässleholm, han skulle till kiropraktern så. När han var klar där så körde vi till Maxi och storhandlade. Vi fyllde en vagn ganska rejält och summan blev inte så mycket som vi trodde. Så Maxi är kanske billigare än City gross då..?

Väl hemma så tryckte vi in alla grejer på sina platser, sen var Melanie hungrig så hon fick lite bobbe.
Nu sover hon som en stock och hjärtat har huet i Ipaden, såklart ;)
Själv är jag trött som ett as efter denna hektiska dag, så det blir alldeles strax bingen.

Hyresvärden kommer imorgon bitti och ska fixa några klinkerplattor som har spruckit i badrummet. Sen får jag se vad vi gör resten av dagen :)

Nu går dock mina ögon i kors.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback