Goddag.

Det gick bra i Torsdags och det var inte så farligt som jag trodde.
Nu väntas bara att provsvaren ska vara bra!

Efter vi hade varit i K-stad så körde vi inom Hässleholm och tog en liten shoppingrunda och åt på Graffiti.
När vi kom hem så fixade vi lite, Sebbe satte fast min steghylla i väggen och förstoringen på Melanie kom också upp på väggen. Medans jag fixade med inbjudningarna till dopet och lite så.
Så nu är dom skickade också.

Sen i Fredags så kom Lisa från jobbet och hälsade på. Vi fikade och pratade skit, och hon fick mysa bebis såklart!

Och igår så mös vi på soffan på dagen sen kom Johanna och hälsade på, senare kom även mina föräldrar så åt vi mat allihop. Gjorde egen potatisgratäng och det var gott och gick hem verkade det som :)
Så det var ju väl de!

Idag är jag och Melanie hemma själva för Sebbe är iväg och kör cross.
Ska nog inte göra så mycket. Har precis duschat och ligger på soffan.
Får ta tag i köket sen efter igår, ser ut
som kom-och-hjälp-mig-att-dö, typ så.
Annars blir det bara chilledill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback