Helg.

Igår förmiddag så fick jag besök av Alexandra och hennes lilla son Sam. Och det var mycket trevligt, så det får göras om! :)

På eftermiddagen sken solen så jag frågade mamma om hon ville ut och gå med mig och Melanie, så det gjorde vi.
Sen stannade jag en stund hos dom och drack lite kaffe.

Sen på kvällen gjorde jag lite mat när jag kom hem och Sebbe var hemma lagom tills det var klart.
Sen låg vi på soffan och jag mådde mest skit! Jordens huvudvärk och helt yr.. Mådde jätte konstigt.
Så jag gick och la mig ganska tidigt så tog Sebbe Melanie så jag kunde få sova. Och jag decka dirr!

Sen vaknade inte Melanie förrän 6.20 så fick sova ordentligt! Efter hon hade ätit klart så somnade hon igen men då var jag pigg och kunde inte somna om. Så jag gick upp och hade lite me-time. Noppade ögonbrynen och målade naglarna, sånt som man inte tar sig tiden till att göra så ofta, för att den knappt finns.

Så vaknade Melanie för en stund sen och fick mat igen, och nu sover hon igen. Det brukar hon inte göra så det blir nog ingen långvarig sömn-omgång.
Hjärtat är vaken nu i alla fall och håller på att fixa frulle till oss.

Min huvudvärk är fortfarande kvar men annars känner jag mig nog piggare idag, hoppas jag!
För ska nämligen iväg idag UTAN Melanie idag, hur ska jag klara det? Kommer kännas sjukt konstigt.. Men jag behöver det. Och pappa behöver lite ensamtid med sin dotter också så.

Så jag ska iväg med Sara idag. Fynda lite grejer, förhoppningsvis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback