Måndag.

I Lördags så var det första gången jag var utan Melanie en hel dag. Och det kändes väldigt konstigt men ändå bra! Hade jag inte litat på att Sebbe har godhand om henne så hade jag Inte varit lika lugn kan jag säga. Men han är verkligen en super-pappa så det fixade han utan problem.
Jag saknade henne något enormt bara! Så jag kelade ihjäl henne sen på kvällen.

Så dagen spenderade jag med Sara. Och vi tog en tripp till Klippan och gick på en utförsäljning av Mary Kay produkter. Så allt var halva priset så köpte lite rengöring till ansiktet så min hud kanske kan bli lite bättre. Och en handkräm för är så jäkla torr om händerna, speciellt nu när man tvättar händerna skit ofta iom alla blöjbyten osv.

Sen igår åkte jag och Hjärtat iväg för att köpa matta till att ha under matsals bordet och en steghylla som jag spanat in. Så det blev Ikea och Härliga hem.
Åh vad det finns mycket fint på Härliga hem men sjukt dyrt, onödigt jävla dyrt rättare sagt! Men fick köpt min hylla där i alla fall och mattan tog vi på Ikea och lite annat smått skit.
Så nu har vi snart ett komplett hem. Bara lite smågrejer som ska fixas och så ska vi måla om här så småningom också.

Idag har jag varit på BVC och Melanie har gått upp 330g på två veckor så nu väger hon 4540g och är 58 cm lång.
Pratade även om mitt problem med amningen och hon tyckte att jag skulle prova ett nässpray som man ska ta några minuter innan som tydligen ska hjälpa lite. Så skulle ge det några dagar men blev det inte bättre så skulle jag fortsätta ge henne ersättning som nu.
Så vi får se.

Efter BVC så körde jag hem till min moster och hälsade på. Mormor och morbror var också där. Så dom fick träffa Melanie lite :)

Och nu är jag hemma och tar det lugnt bara. Tänkte jag skulle tvätta och lite sånt nu.
Godbaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback