Vägning.

Som ni kanske har förestått så väger jag mig en gång i veckan, oavsett om jag vet att jag inte har gjort mitt bästa den veckan.
Som förra stod ju vågen på samma och idag visade den nästan 1 kilo minus. Fast än att jag hade kunnat kämpa fan så mycket mer denna vecka än vad jag gjort!

Men nu prövade jag Zumba igår och det var skit kul men as svårt och jobbigt!
Men det vill jag lätt fortsätta med, plus att det ska kanske starta ett Mamma och bebis pass. Ett pass för nyblivna mammor att komma igång sakta men säkert med träningen osv efter gaviditeten, och så har man med sin bebis också.
Så om tillräckligt många anmäler sig så börjar det nästa Torsdag.
Så håller tummarna för det hade fan varit roligt!

Plus att jag behöver sparkar i röven. Och såna pass MÅSTE jag gå på, annars måste man ringa och avboka och skit. Och det är ju jobbigt så ;)

Så med lite såna pass och att jag sköter mig så förhoppningsvis är jag hyfsat fit till sommaren!

Nu ska jag göra vid mig och så. Sen ska vi köra och hälsa på Elin som jag inte träffat sen jag slutade jobba typ.
Adjö.


Kommentarer
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥ säger:

Hehe ah, han är ju inte så stor ;) Sådär tycker man alltid själv, jag trivs ju somsagt inte själv utan smink och tycker nog samma som du gör om dig själv ;) Man är alltid så självkritisk! Inge bra :P

2013-03-22 | 20:42:00
Bloggadress: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback