Aj!

Har tagit det mest lugnt dom senaste dagarna, har varit skönt faktiskt.

Igår kväll så spenderade vi kvällen med Ewa-Linn och Tobbe, snackade skit och åt kebab. Det va trevligt :) Har inte träffat henne på länge så!

Idag så bestämde jag mig för att sola då det var fint väder, inte ett ända moln på himlen. Blåste dock ganska kallt i mellan åt.
La Melanie i vagnen och hon somnade ganska fort, sen satte jag mig i solstolen. Johanna kom efter ett tag och sällskapade mig.
Kände att det brände lite på armarna efter en timme eller något, så vi sket i det och gick in och drack lite kaffe istället.

Kände att det brände mer och mer överallt. Och Johanna sa till mig att gå och glo mig själv i spegeln. Ehh, HEJ stoppljus!
Aeh, jag ser förjävlig ut! Haha. Och det har bara blivit värre och värre också!

Får skylla mig själv.. Trodde inte solen skulle ta SÅ bra, så jag smörjde inte in mig. Brukar inte bränna mig tänkte jag.. Mm visst.

Jag som tänkte sola imorgon också.. De kan jag ju bara precis fetglömma!
Synden straffar sig själv som dom brukar säga.

Nu ska jag decka.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback