Crosstrainer

Hittade en billig begagnad crosstrainer igår. Hon hade bara haft den i ett halvår ungefär och använt den typ fyra gånger.. Så den var som ny!
Så jag slog till på den.

Så invigde den idag.. Fy fan, hatar den redan, haha! Nej, men det är sjukt jävla jobbigt alltså!
Körde 25 min på crosstrainern och 15 min på ab circlen. Nöjd som fan med det! Är inte tränad överhuvudtaget så. Så ökar man på det sen när man har hållt på ett tag.

Men kom på att jag inte har dom bästa förutsättningarna för att träna direkt..
1. Här är en bastu inne, 23 fina grader! Vilket resultera i grymma mängder svett.
2. Ab circlen är efterbliven, man kan bara köra några minuter sen blir den helt lös för muttern som håller ihop den skruvas upp. Så den blir helt ranglig, så då måste jag gå av mitt i allt och börja mecka.. Sjukt störigt.
3. Jag lyssnar på musik med lurar från mobilen. Har inget att ha mobilen i, inga fickor eller så i mina träningsbyxor. Alltså får jag ha mobilen i träningsbhn. Den blir helt äcklig av allt svett, plus den stannar ju inte på plats om man säger så.
4. Min kära älskade dotter tyckte inte det var alls kul att jag tränade, idag i alla fall. Panikskrik till max!

Typ så.
Men lycka till då Anna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback