Effektiv dag.

Har haft en väldigt effektiv dag idag.

Tränade på mammapasset i förmiddags. Var sista gången idag. Men dom skulle dra igång en ny omgång nästa vecka, om tillräckligt många anmäler sig vill säga. Jag anmälde mig i alla fall, så hoppas de blir av igen!
Någon nybliven mamma som bor här i krokarna som är sugen? Anmäler isf till Örkelljunga Hälsan :)

Sen i eftermiddag körde jag ner till byn, träffade Josse och hennes lilla Nellie. Sen gick vi en bra runda i byn, skit fint väder så!

Sen handlade jag lite innan jag körde hem. Sen dess har jag tvättat två maskiner tvätt, tömt diskmaskinen och lite så. Och nu ska jag börja på maten, hjärtat är snart hemma så.

Sen ska jag fan inte lyfta ett finger mer idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback