Freday.

Spenderade eftermiddagen hos Johanna med kaffe och skitsnack.

Körde hem och matade en panikskrikande unge.. Hon har börjat med det mer och mer, hon skriker inte mycket. Hon skriker bara när hon är hungrig och övertrött, annars är det bara lite gnäll för uppmärksamhet osv. Men i alla fall, när hon väl skriker så går det väldigt snabbt över i panik, riktigt sånt skrik där hon inte får luft. Innan skulle det mycket till, men nu kommer det nästan direkt. Det är hemskt när hon skriker så.. Men tack och lov så är det bara när hon är hungrig och inte får mat nu nu nu!

I alla fall, när hon hade fått mat så somnade hon. Så då passade jag på och körde 20 minuter på mini circlen, sen kom hjärtat hem med mat. Satt jävligt fint med en kebabsallad alltså!

När vi hade ätit så gick vi en runda, sjukt skönt att gå på kvällen! Dock tyckte inte Melanie det.. Eller ja, hon var fruktansvärt övertrött och somnade inte. Sebbe orkade inte lyssna på henne efter ett tag, så han tog upp henne. Vilket jag var emot! Men han tog upp henne, åh vilken glad unge vi fick helt plötsligt. Hon fick preeecis som hon ville den lilla fisen! Och hur tror ni det gick sen när Sebbe inte orkade bära henne längre och skulle lägga ner henne i vagnen? Mm, precis. Sju resor värre såklart! Vi va inte riktigt överens då ;) Men det är typ första gången vi är oense om hur vi ska göra i en situation med Melanie, någon gång måste va den första!

Aja. Hon somnade till slut i alla fall, och har sovit som en stock sen dess. Helt slut efter allt skrikande stackarn..
Så får se när hon vaknar, hon ligger fortfarande i vagnen så. Tänkte att hon får ligga där tills hon vaknar helt enkelt.

Resten av kvällen har vi spenderat i soffan med melon och mys.
Ska lägga oss strax, så man kanske hinner sova lite innan Melanie vaknar.

Imorgon börjar jag dagen med ett träningspass hos Sara.
Oavsett om jag har gått ner eller inte på Måndag så mår jag mycket bättre av att äta nyttigare och röra på mig, känner mig inte sån äcklad av mig själv längre.
Men jag ser ju väääldigt gärna att det har hänt något på vågen.
Får se hur domen lyder på Måndag helt enkelt.

Nej, nu ska jag fet decka.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback