Gokwäll.

Idag har vi varit ute i det underbara vädret hela dagen. Har klippt gräset och lite så, tog ju sin lilla stund med vår ganska så rejäla gräsmatta.

Satte oss och solade lite, då vaknade Melanie som sovit i vagnen. Och hon tyckte inte alls att de va kul att ligga där längre. Så Sebbe tog Melanie med sig in och jag solade en stund till.

Sebbe hade gjorde mitt middag när jag kom in sen. Kycklingsallad, var riktigt gott! Man är inte så sugen på mat när det är så varmt, då är det gott med kall mat.

Nu ikväll så har vi inte gjort så mycket, mest degat i soffan.
Nu sover både Melle-Belle och Sebbefis och jag är också sjukt trött. Fan, känner sig som världens pensionär ibland ;)
Meen, jag älskar livet för de! :)

Ska kolla klart på filmen nu, sen ska jag nog fan också decka!
Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback