Helg!

Igår städade jag faktiskt. Duktigt jag är va?
Sen på eftermiddagen så kom Johanna och mös med oss. Drack cola Zero och snackade viktigheter.

Idag har jag varit hos mormor och fikat och hon fick mysa bebis såklart. Hon har inte träffat Melanie sen dopet så hon har längtat.
Fick min födelsedags present och Melanie fick ett par jätte söta tights.
Hon är så söt, min lilla mormor :)

Hämtade ut mitt HM paket och handlade lite på Ica innan jag körde hem.
Satte igång med maten, blev tacocratäng.
Min far kom och snyltade mat då mamma var iväg. Han kan ju inte laga mat så då fick vi bjuda ;)

Nu sitter jag här själv och glor. Melanie sover och Sebbe är borta och fixar med crossen för han ska köra imorgon.
Så här kan man ju sitta och glo ju. Kul liv? Inte dirr.

Men såäre. Crossen är ju ett ganska onödigt köp om den inte körs, och han kan bara köra på helgen. Och jag VILL att han ska köra för jag vet hur roligt han tycker att det är så.
Ganska omtänksamt av mig tycker jag.
Mhm.

Nej, en cola på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback