Onsdag.

Melanie har fått bra sovrutiner nu. Hoppas verkligen de håller i sig!

Rättså exakt klockan 21.30 är hon trött, och får oftast sista målet mat 21. Så det är bara till att gå in och lägga henne i hennes säng med nappen i munnen.
Ibland får man gå in några gånger och stoppa in nappen, men oftast somnar hon nästan direkt. Och sover sen hela natten.
Någon gång då och då vaknar hon vid sex och vill ha nappen bara, sen somnar hon igen och vaknar inte förrän åtta-nio.
Så alltså, jag klagar ju verkligen inte! :)

Så får man se om det håller i sig eller om det bara är en period som så mycket annat är.

Annars idag så har jag varit nere i byn och druckit kaffe och snackat skit med Josse.
Sen när jag kom hem så var tanken att jag skulle städa.. Men jag orkade fan inte!
Och när väl Melanie somnade så såg soffan såå skön ut, plus att hon vaknade till efter en liten stund så jag tog upp henne och la henne på mitt bröst och där somnade hon om. Och då ville jag verkligen inte resa mig, är ju så mysigt när hon ligger och sover så på en. Man får ta vara på dom mys stunderna för dom försvinner nog fortare än man tror sen!

Igår la jag ut min gamla iPhone på blocket, och idag fick jag sålt den. Snabbt och lätt, tack och adjö :)
Lite extra pengar är alltid välkommet!

Nej nu ska jag fan däcka och imorgon SKA jag städa, punkt slut.


Kommentarer
Anonym säger:

Åh vad lyxigt det där lät! Själv nattar vi vår 5månaders flicka vid åtta. Sen vaknar hon typ sådär 4-6 ggr per natt och vill inte somna om, om hon inte känner bröstet. Har försökt med det mesta, men ingenting hjälper.
Hopoas det väder snart. Du har väldig tur som får sova så på nätterna. Så njut! ;)

2013-06-01 | 15:21:52
Emily säger:

Glömde skriva att det var från mig :p

2013-06-01 | 15:23:04
Bloggadress: http://totalarlighet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback