Tisdag.

Idag har jag spenderat halva dagen hos veterinären med min moster och hennes lilla vovve. Hon blev attackerad av en kamphund i Lördags, stackaren. Den högg henne i bakbenet, tur i oturen var det inte halsen eller något i alla fall.
Åh, vissa människor ska inte ha djur alltså! Idiot.

Hon har vägrat penicillinet igår och idag, så idag så ville veterinären att hon skulle komma in med henne så dom kunde hjälpa henne med de.
Så nu får vi hoppas att hon repar sig som hon ska, lilla Stella.

När jag lämnat av min moster så körde jag och Melle-Belle till Johanna och va där resten av eftermiddagen.
Nu ikväll så har Hjärtat klippt gräset och jag har plockat lite här inne och gjorde mat medan han klippte.
Och nu ligger vi och dör i soffan, skruttan sover sen en timme tillbaka. Och känner att den kallar på oss också snart faktiskt.

Har äntligen fått min nya telefon också. Naaajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback