Tjohej.

Sen sist så har jag hunnit fylla år och allt.
Tjugofem jäkla år! Feeling old as hell!
Men det var en bra födelsedag i alla fall, fick frukost på sängen av min älskade man som gick upp två timmar tidigare bara för att hinna innan han begav sig till jobbet. Han sjöng till och med ;)
Jag fick ett presentkort på en lyxmassage behandling. Inte helt fel alltså!

Sen på dagen var jag och fikade hos en fin vän, fick en jättefin och stoor orkidée av henne :)
Sen på kvällen kom Emil och Loppan, och fikade lite. Fick pengar utav dom.

Sen i Fredags så var jag hos Josse på dagen. Drack kaffe och gjorde ett tappert försök till att sola medans Melanie och Nellie sov i vagnarna.. Men när väl den ena ungen sov så var den andra vaken, och tvärtom. Så det gick väl sådär med de ;)
På kvällen kom mina föräldrar och Emil så bjöd vi på middag. Och jag fick pengar av mina föräldrar också.
Önskade bara mig de. Så jag kunde köpa en crosstrainer, och nu hittade jag den så pass billigt så där är pengar över så kan fixa mitt hår också! Perfa.

På Lördagen så åkte vi till Wild west steakhouse i Halmstad med Johanna och Markus. Var mycket trevligt och fett god mat!
På vägen hem så höll Sebbe låda som vanligt.. Orkar inte med honom alltså, haha!

Igår var det Morsdag, min första morsdag!
Var först på Väla och shoppa lite, blev två par ballerina skor och ett puder.
Köpte även en jätte fin blomma där till mamma. Sen körde vi inom dom och lämnade den till mamma, sen var vi tvungna att köra igen. För vi var bjudna på middag hos Sebbes mamma.
Så där spenderade kvällen igår.

Har varit fullt upp med andra ord!
Så idag gör jag inte ett jäkla skit ska jag säga er, och skönt är de.

Tycker dock att min iphone 5 kan komma nångång!!



Kommentarer
alexandra säger:

På den bilden ser du sjukt smal ut !!! Går bra med träningen tydligen *dunderavis* :)

2013-05-27 | 23:05:13
Bloggadress: http://www.lillafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback